Monday, June 8, 2009

6092009...midnight...
最近的月亮都很圆...
但在马六甲看到的比较美...
很有感觉...
自从来了马六甲
我就开始有每晚出来找月亮的习惯...
有时它很屌~
晚上不让我看...
早上才出现...
要我等它一个晚上~
的~
haha~
tonight... would be the last night in KL...
for June only~
because after this lonely night...
I'm going to start our class's big project...
An very important project for our school anniversary...
I'm still new from this school
but,
I'm already the designer of this whole thing...
so...
有很重要的任务要承担...
wow...


几天没喝我最拿手泡的mocha了...
好像上了瘾...haha~
医生验到我有尿酸血压高...
要我照顾饮食...
爱吃的我肯定不能忍啦...
很久没去check了...
都不懂自己还能活多久...
病从口入啊...
死从口入太多阿...
haha~
这几天又喉咙痛...
唱不到歌...
赌览!!!
之后又发烧...给朋友叫我脆弱男...
现在又伤风咳嗽...咳到要死...
不懂会不会中了猪流感咧???
Shit!! I bet not...
我还有很多事情还没做完的咯...
haha~
坤祥暂时写到这里罢了~
掰掰~

2 comments:

punk_it said...

U bet not?
ofcourse no la...
I haven heard anyone say melaka got H1N1 yet...
just take it easy...

hey, next time take me to the coffee shop...
don't enjoy urself, share with me.
wait the another hoiday...
im so expected

♥JaySlin★ said...

路过的···
马六甲现在是最严重的地区,已有几个人死了~~
所以要小心点哦^^